درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و فقدان کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک و فقدان کلیوی

"برادر من است بیماری کلیه پلی کیستیک و فقدان کلیوی، و سطح کراتینین او 9.8 میلی گرم / دسی لیتر است. کدام دارو یا درمان برای او مفید است؟" یک نفر ما مشورت دیروز آنلاین. همانطور که می دانید تعداد زیادی از مردم که او نیز تجربه مشابه دارند، ما پاسخ ما به اشتراک بگذارید اینجا.

اول، ما دوست داریم که به معرفی PKD و فقدان کلیوی.

ARPKD و ADPKD: بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی کلیه است که دارای دو شکل است. ADPKD بیشتر از ARPKD است. بیماران ARPKD معمولا قبل از سن 20 سالگی می میرند، در حالی که ADPKD به آرامی پیشرفت می کند و برخی از بیماران حتی نمی دانند که قبل از مرگ باید این بیماری است. بنابراین، ما بیشتر در مورد ADPKD اینجا صحبت کنید.

فقدان کلیه و یا آپلازی کلیه بدان معناست که کلیه های بیمار کمتر از 50٪ از کلیه طبیعی است، اما نفرون و تمایز آنها طبیعی است. با این مشکل، بیماران معمولا فشار شدید خون بالا داشته باشد.

هر دو PKD و فقدان کلیه ذاتی هستند، بنابراین یک راه برای متوقف کردن جلوگیری از وقوع آنها وجود دارد.

درمان برای بیماری کلیه پلی کیستیک و فقدان کلیوی

تا کنون، هیچ درمان اختصاصی برای فقدان کلیوی وجود دارد. اگر بیماران هر گونه عوارض را نداشته باشند، آنها می توانند با کلیه خود را با خیال راحت زندگی می کنند. با این حال، یک بار از بیماران فشار خون بالا بسیار شدید و اختلال بینایی، باید شرایط عمل جراحی برای برداشتن کلیه بیمار.

کلید درمان PKD است که برای حفظ همه کیست کوچک کلیوی و حفظ بافت کلیه باقی مانده عملکرد. در حالی که تمام کیست های کلیوی در توانایی کلیه هستند، این کیست ها را زندگی بیماران تاثیر نمی گذارد. برخی از داروهای چینی به عنوان beeltle زمین در کاهش کیست های کلیوی موثر ثابت شده است.

اگر شما می خواهید، شما می توانید سن خود را، سطح کراتینین، اندازه کلیه، بزرگترین کلیوی کیست، و به همین ترتیب بگویید. بنابراین، کارشناسان کلیه ما می تواند مشخص است که داروها در درمان PKD مفید هستند و محافظت از کلیه ها.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: